2013. április 26., péntek

Bienvenue en France

Szerda este megérkeztünk Dunkerque-be. Az érkezést stílusosan egy jó steakkel ünnepeltük meg, amit színes borssal kevert szósz és fokhagymás-dióolajos párolt zöldbab kísért. Nem vagyok egy nagy steakfogyasztó, és bevallom elkészíteni se tudom tökéletesre, de amikor Franciaországba keveredek, egyszer biztosan elcsábulok rá. Fejlődőképes vagyok egyébként, virtuálisan meg is veregetem a saját vállam, mert régen csak teljesen átsütve mertem megkóstolni, de most már a közepesen átsült verziót rendelem. Nem, a véres steak ideje nálam még nem jött el... Apró léptek... Az első két éjszakát egy szállodában töltöttük, ami Dunkerque kikötőjében van és ahol a tengerre nyíló, szuper reggeliző is van. Mint már írtam többször is, nagyon szeretem a szállodai reggeleiket. Az elmúlt években rengeteget utaztam a munkám miatt, és sose tudtam, napközben hol-mikor jut majd idő enni, de a hajnali keléseket megkönnyítette a színes svédasztal, ahol nyugodtan át lehetett gondolni az előttünk álló napot.
Ma átköltöztünk a szállodából egy mobilházba. Itt fogunk lakni, míg át nem költözünk a lakásba elsején. Láttatok már ilyet? Kíváncsiak vagytok rá, hogy néz ki belülről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése