2013. április 20., szombat

Süssünk egy quiche-t vacsoràra - elfelejtett vázlat 2011ből2


A franciàk egyik nemzeti eledele a quiche, ami tulajdonképpen egy gazdagon feltuningolt omlett vajas tésztakosàrkàban. Az egyik kedves itteni baràtnom nagy mestere ennek a tortàcskànak, így mindenféle izben és formàban volt màr szerencsém megkóstolni és megsütni is. A képeken a quiche lorraine-t làthatjàtok, az elzàszi, baconos verziót. Biztos ami biztos én a bacon mellé egy fej hagymàt is pirítottam bele, csak az ize miatt...

Azért is szeretem ezt az ételt egyébként, mert nagyon gyorsan elkészül, pepecselősnek tűnik, de kb. 10 perces előkészítést igényel csak, és tovàbbi 20-30 perc ami alatt megsül.
Az pont elég arra, hogy előkészítsd a terítést, összedobj mellé esetleg egy salàtàt, (amint làtjàtok én nem vittem tulzàsba) és amikor elkészul, olyan klassz, nagyon nagyon finom és még jol is mutat, sok dicséretet lehet bezsebelni vele.

Mondjuk volt valaki, aki màr elokészités kozben is lelkesen drukkolt, bàr szerintem csak néhàny finom falat reményében...

Szerintetek kapjon o is egy szeletet?

1 megjegyzés:

  1. Halihó!
    Fú, de büszke vagyok rád, te kis blogger :)Tök jó ez az egész.
    Valamelyik nap beizzítom a skype-omat és csacsogunk. Puszi!

    VálaszTörlés